Wednesday, April 24, 2013

pra cinta episod 2

assalamualaikum wbt


so, ini dah masuk episod kedua untuk barang barang preloved aku. kalau masuk episod ketiga keeempat, boleh mengundang kepada dah takde lagi baju untuk dipakai ke tempat praktikal. selamat menjamu mata dan membeli belah :)

macam biasa. nak PM kat pesbuk pun boleh. nak hantar emel pun boleh. kalau hantar emel, tulis mcm ni ye :

subjek : pra cinta episod 2
nama : 
alamat :
no tel :
code :

ke : sszz_17@yahoo.com

nak reserved boleh. tapi 2 hari je. kalau nak bayar lambat, kasi tau ye
amboi garangnyaaa aku

jaket jeans sembilu
code : 015

RM20 including postage

nichii purple batwing kemeja
size : S tapi fit till M
code : 016

RM15 incuding postage

SOLD OUT


ini warna sebenar kemeja batwing tu. depan pendek sikit drpd belakang.
oh ye, nak crop gambo tak sampai hati. jadi abaikan je la org sebelah yg buat2 comel tu. hikhik


pink tshirt
fit till M
code : 017


RM10 including postage

SOLD OUT

oversized shawl kedut kedut
code : 018

RM15 including postage

3 tones halfmoon shawl
code : 019

RM10 including postage

SOLD OUT

ini antara baju paling tercinta muah muah

cotton on glitter tshirt
size : S tapi fit till M
code : 020

RM15 including postage

SOLD OUT

malas nak tangkap gambar, so amek gambar google je

jumpsuit tanpa tali pinggang
code : 021

RM10 including postage

SOLD OUT

menyelit nyelit : condition semuanya superb sebab mostly semuanya baru pakai sekali dua :)

6 comments:

  1. Replies
    1. demi oreo cheesecake yg kesedapan tu i layan kan je la. ada2 butang baju. 5 kotak rm10 -.-

      Delete
  2. laaa...ak dok tggu baju glitter hg tu...huhuhu..terlambat dh..ak mau sgttttt555 :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok...xpa la..len kali ak cepat2 lg serbu..hihi

      Delete
  3. yang nak butang baju melayu tu bukan i ...tapi kawan opis i ...nama dia jamil...jamil yang mana satu?...alaaa jamil bin abu

    ReplyDelete