Saturday, April 20, 2013

flow hidup berdasarkan gambar.

assalamualaikum wbt.

so, since dunia dah terlalu maju, aku harap aku hanya boleh letak satu gambar dan berharap semua faham apa yang aku cuba sampaikan hanya dengan satu gambar. tapi bukan senang nak buat semua orang faham. masing masing punya tahap kefahaman masing masing dan tahap menguntaikan apa yang tersirat dan tersurat.  

okaylah. sila whateverkan aku punya intro -.-


ini sabtu lepas
bau macam basi sikit kan
tapi ada aku kesah
ketar ketar tangan aku main game
senyum tak henti henti tengok muka cantik lisa
gara gara lisa cakap macam ni kat aku
"ok si comel meh ke depan"
pengsan nambelas minggu


aku pun taktau apa kejadahnya aku suruh lisa sign kat gambar ni -.-
okay sambung pengsan lagi tujuhbelas minggu



since si kecik tasnim ni dah sekolah, dia jarang datang memeriahkan opis/butik
so, sekali datang, boleh patah riuk tulang temulang melayan dia
amboi kemain patah riuk
aku syak dia nak mengorat nazrullah sebab hari tu dia suruh aku bagikan biskut kat nazrullah
aku harap dia tak caras aku


percubaan yang bagus oleh nazrullah
pavlova sempena aku dah siap hantar research proposal
tak sempat nak frame, habis kena baham
terima kaseh daun ketum



dan ini sabtu untuk hari ini
majlis kakak kepada zila punya engagement
aku harap saniy dah percaya bukan zilla yang tunang
kihkih

menyelit nyelit : perkabungan pasal laptop hilang sudah habis bro. makanya mari menuju perjalanan untuk    mempreparekan questionnaire

3 comments:

  1. vote for tasnim.....keep on jaras boifren orang lain

    ReplyDelete
    Replies
    1. nnt i suruh nazrullah caraskan tiz utk u. KAHKAHKAHKAHKSHH gelak berterabur tp comel

      Delete
  2. oh.tidak...tidak...tidakkkkkkkkkkkkkk (efek bunyi eco terjun gaung)

    ReplyDelete