Saturday, May 7, 2011

cerita basi .

so what ? aku memang dok kat hutan belantara tropikana . so , memang lambat dari segi isu semasa . jangan salahkan aku . sila salahkan pak cik india yang salu hantar newspaper naek moto tiap tiap pagi tu . dia yang tak jumpa rumah aku hari tu . huh . 

time pakai bedak sejuk tadi , tiba tiba aku teringat pasal orang atasan nak banned nasi lemak gara gara nasi lemak telah meningkatkan kadar obesiti dalam kalangan penduduk malaysia . perrgghh . memang basi kan cerita aku . kan kan ? ngaku je la . tak yah nak jaga hati aku sangat . okayy , cukup . 

yang buat darah aku meyirap macam air sirap yang salu aku beli kat dining tu , kenapa orang atasan tak banned rokok ? rokok lagi bahaya . dah la busuk . busuk pulok tu . busuk punya rokok . huh .

No comments:

Post a Comment