Saturday, May 7, 2011

sorry papa ):

papa , terlebih dahulu , mohon maaf ibu pinta ..

esok ibu ada temujanji dengan kekaseh gelap ibu . dia kata nak jumpa ibu pukul dua petang kat tibi tiga . emm . ibu da bagi taw dia dah yang ibu tak nak teruskan hubungan terlarang ney lagi dengan dia . tapi dia paksa ibu jugak  . ibu da tataw nak buat apa lagi dah . maaf . sebab khianati chinta papa yang tulus tu . maaf  T______T

 ney gambar waktu ibu ngan dia sedang hangat berchinta dolu dolu  
noob kan spek ibu ?
tapi baju tetap oreng

ouh 
maaf kalau gambar ney dah mengguris hati papa

6 comments:

  1. shipa! hahahaha..dah gelak guling2 ni :p

    ReplyDelete
  2. ,papa pown minta maaf dkt ibu,,cbab buat hubungan dgn owg laen,,maaf yew,,btw,mane ibu dpt gmbr papa dgn gadis ney??.. =p

    ReplyDelete
  3. like like like comment naz.. hahaha

    ReplyDelete
  4. cis ! last last aku jugak yang pening =='

    ReplyDelete
  5. ,pening??..jgn pening2 pk pasal papa dgn gadis ney,,papa dh tgglkn dy,,dy dh frust pas2 kawen dgn owg laen., =P

    ReplyDelete