Saturday, May 5, 2012

minggu pertama bulan lima .

assalamualaikum . semenjak dua tiga menjak aktif kat pencicit (twitter) ni , aku macam buat buat lupa yang aku mempunyai blog . alasan cliche ? sibuk dan busy . padahal esaimen macam tu jugak last minit aku buat . haha . standard dan tipikal lah tu kan . tentang minggu pertama bulan lima , banyak yang terjadi . daripada henpon rosak , kezen kluang man bertunang sampai la soalan test channel yang susah . bukan sikit susah dia . banyak sangat . oh ya . sebelum terlupa . ni kali kedua kena saman ngan pak guard atau nama saintifiknya polis bantuan . secara tenangnya sambil malas nak fikir teruk teruk , aku cakap dekat haziqah (nanti aku kenalkan siapa itu haziqah ye ) , xpe la , kita kumpul sampai 10 saman . baru la boleh bayar rm1000 . alah , rm200 ni tak mencabar sangat kalau nak bayar pun -.-

mari teruskan dengan episod pertama . henpon rosak . henpon aku ni bukanlah totally rosak . tapi skrin dia gelap apa pun tak nampak . bunyi bunyian memang ada . tapi kalau meset masok , nak baca macam mana lah ntah .  kalau tanya peguam , tu dikira macam rosak jugak la kan . henpon slide memang tu masalah common dia . nak repair maybe dalam rm50-rm60 . baik beli henpon baru . ah ha . aku rasa ni la punca henpon aku merosakkan diri dia . haha . padan muka aku . so , penyelesaiannya , haziqah telah pun meminjamkan henpon nokianya yang ada games ular tu . terima kaseh haziqah :D

 ini merupakan haziqah . antara orang yang tinggi tahap sabarnya bila berkawan dengan aku (:

episod kedua tentang kezen kluang man yang bertunang pada cuti pekerja hari tu . aku segan nak pegi sorang jadi aku ajak haziqah . haziqah yang mula mula kononnya segan itu telah bertukar rupa tatkala nampak budak budak comel kat rumah kezen kluang man di batu gajah itu . macam pemberita berkepala satu pulaks kan :P family kluang man memang superb . kezen kezen dia pun superb . mak cik pak cik dia pun super duper superb . serius macam nak duduk situ tak nak balik balik (:

 muka esaited kluang man bila pegang ari
#ni je ? :P

inilah muka orang yang konon konon segan tu 

ini adik ari 
nama sebenar siti marisa 
tapi macam macam nama panggilan
mariana , melisa , lisa surihani
ada orang cakap pipi kitorang sama saiz 
what to do *sigh

ini kezen kluang man yang  bertunang hari tu , kak wani
selamat bertunang (:

mari teruskan dengan episod akasia minggu pertama bulan lima ini dengan tentang kesah test channel yang soalan past year dia macam tak pernah belajar . actually , xde la susah pun cuma desakan markah yang banyak dengan soalan yang simple tu yang jadi susah . contoh soalan , apa nama awak ? tapi markah sampai 25 markah . tak ke gile ? gile kan . takkan nak jawab nama saya lisa surihani kot ? takkan nak jawab nama aku chris pine kot ? mustahil mustahil -.- tengah jawab test channel yang susah tu , dihantui pulak dengan seorang pak guard yang sedang seronot menyaman nyaman kan kenderaan orang lain . tu buat aku tambah stress . dah la soalan susah . tak cukup masa . pak guard pulak datang menyaman . dugaan hari jumaat sungguh .

oleh sebab stress sangat , aku buat keputusan untuk balik rumah dan melepaskan stress dengan mempotosutkan diri . ni hasilnya .




terima kaseh kepada tukang tangkap gambar yang paling setia , my dear kluang man (:
gambar banyak lagi tapi ni je yang aku suka hehe

lepas update blog td , aku baru terjumpa sesuatu .

 what to say
caption lebih lebih nanti ada orang jeles pulaks :P



No comments:

Post a Comment