Tuesday, May 8, 2012

dua kekeliruan .


aku sedang keliru ni . keliru ya amat . ada dua benda yang aku tengah keliru sekarang ni .



pertama :
tentang telepon bimbit . umum dah mengetahui yang aino aku dah rosak . cewaahhh umum tu -.- so , aku malas nak pk tentang nak repair aino aku tu . aku lebih berfikir kepada nak beli telepon bimbit baru sebab aku bajet macam aku ada sugar dedi keliling pinggang . tapi , aku still sayang lagi aino aku tu sebab beli guna duit gaji time aku kerja sebagai topap girl dulu . memikirkan aku kerja dari pukul 10 pagi sampai 10 malam , kena hembus asap rokok lagi ha . memang sayang . sekarang ni aku dua option . 
option 1 : samsung wave 3 . kemain haa kan .
-sgt aptodet la konon .
-aku suka design dia sebab skrin dia besar hahaha alasan tah apa apa
tapi 
-tak praktikal sebab susah kan nak meset time drive pakai touch screen ni -.-
-harga macam tak kalah pulak sampai rm900++ -.- 
option 2 : nokia x2-02 
-sejibik mcm kluang man punya henpon . aku ni da lama nak ada henpon sama macam kluang man . macam comel je ada henpon sama sama ni kan . suwiitt giteww . awww !
-harga pun murah je . 
-boleh meset time drive hehe
-boleh letak dua sim pulak tu 
tapi
-nokia ni kualiti gambar dia kurang memuaskan sikit . sony jugak terbaek dari ladang hahahaha  
so , sila hantarkan undi sekarang . taip henpon jarak samsung untuk sapa yang nak aku beli samsung lepas tu sila bagi duit sekali untuk aku beli samsung dan hantarkan ke mana mana nombor yang anda suka . kalau nak aku beli nokia , sama je cara dia cuma tukarkan samsung kepada nokia . hahahaha mende tahh aku ni .
kedua :
pasal dinner . hari tu kena bayar rm25 . so aku macam takpe lagi . alahh rm25 je pun . tapi memandangkan ada masalah sikit tentang tempat dinner , so harga dinaikkan kepada rm50 . aku sekarang ni tengah pk pulak mane aku nak cekau duit nak bayar duit dinner . takkan nak kerja basuh pinggan mangkok hayun kat vanggey kot semata mata nak bayar duit dinner . aku ni dah la tak pandai nak mintak mintak duit kat parent untuk benda benda yang macam ni . kalau tak pergi , aku mc . takkan nak suruh tukar orang lain pulak . kesian la nanti dorang nak kena cari mc baru . aku rasa macam nak jadi mc dari rumah je . tak payah pergi dinner . rm50 boleh makan untuk seminggu kot -.- memang la rm50 tu makan macam macam . menu memang kemain . tapi perut perempuan ni ruang dia tak besar macam perut lelaki boleh isi banyak benda dalam satu masa . sekarang ni boleh la cakap , nanti time dinner nak amek itu la ini la nak tapau la mende la . tapi tengok la time dinner nanti takkan larat nak makan semua haa . tambah tambah pulak aku ni mc . ntah sempat ke idak nak makan pun aku tak sure -.- 
so , sekianlah kekeliruan yang dialami aku sekarang ini . mari sambung buat nota marcom sambil mencicit .











































No comments:

Post a Comment