Sunday, February 5, 2012

Lyface's Shawl GIVEAWAY :D

saat saat free sebegini , bos pergi sembahyang jumaat ,  aku pun sampai senak ginjal tak tahu nak buat apa , apa kata aku mengupdate blog . ahh . perkataan mengupdate terlalu common . mari kita guna perkataan yang lebih rare supaya nampak rare iaitu memperbaharui blog . rare bukan ? rasa nak tampar laju laju ? teruskan . kerana sedikit pun jiwa ini tidak gentar dengan tamparan maya kalian :P

it is about giveaway . ataupun kata melayunya , beri pergi . aku memang rajin join giveaway sebegini kalau aku rajin . fail BM budak ni -..-' giveaway kali ni dari Lyface's Shawl :D




anda tahu sesuatu ?

pemenang untuk "beri pergi" ini akan mendapat voucher berjumlah RM100 . ala ala voucher buku gitu . ahaks ! how lumayan is that $__$ nampak kan mata duitan aku . walaupun hadiah dia berupa voucherdan bukan duit .

so , tak perlu menunggu sampai bulan jatuh ke riba baru nak join "beri pergi" ini ye :D untuk join , anda anda semua bolehlah menjenguk terma dan syarat di sini :D


just so you know , pashmina belang belang colorful ni aku beli dekat Lyface's Shawl la . cantik kan cantik kan ? oh ye , yg kabur kabur tak berapa clear kat belakang tu adalah seorang Aizat Amdan . ahaks !

notabukulali : aku ada tabiat baru sekarang iaitu memeram entri blog .

No comments:

Post a Comment