Saturday, February 11, 2012

kecut kecut hotak hang .

seperti mana yang rakyat malaysia tahu , tv3 tadi telah pun menayangkan felem kuch kuch hota hai dekat tv mereka . dan aku telah terlewat hampir setengah jam lewatnya sebab teman kluang man pergi kenduri klasmet beliau kawen . kluang man ? siapakah pula kluang man ? abg 2D dan kluang man itu orang yang sama . jangan risau . aku maseh setia pada yang satu . nama panggilan saja yang berubah ubah . tapi cinta tidak (:

begitu juga dengan perasaan aku yang tak pernah berubah ubah bila tengok kuch kuch hota hai . bajet tak nak menangis la sebab da banyak kali tengok . tapi harammm . nangis cam gitu jugak -.-' seingat aku cerita ni start tayang kat cinema time 1998 . just so u know , kat india , sampai sekarang dorang tanyang cerita ni kat cinema . dasat tak dasat dia punya box opis kan . adik aku pun da form 2 . cerita ni adalah punca cinta pandang pertama antara aku dengan shah rukh khan . seriously . cerita ni jugak buat aku benci gila kat rani mukherjee . dulu la . sekarang tak dah .

 anjali khanna pun dah besar sekarang punya lamanya cerita ni

dulu dulu takde cd . guna tape . time aku darjah 3 , aku pulun suruh bapak aku beli tape cerita ni . time tu periksa PTS ada lagi . esok nak PTS , aku dok kalut tengok cerita ni . lepas tu , mendapat la . mak aku mula la buat soalan PTS kat aku . soalan dia lebih kurang macam ni , " warna apakah baju yang dipakai oleh kajol ketika menyanyikan lagu bla bla bla " . baek punya soalan mak aku bagi . memang menusuk tertusuk -.-'

zaman sekarang ni zaman donlod donlod je . tapi aku sampai sekarang tak terer bab nak donlod muvi . sumpah tak terer . muvi muvi yang ada dalam laptop aku pun aku copy dari orang . tak pun aku suruh kluang man donlod kan . haha . kesian kluang man . naseb la dapat gepren buto IT . so , koleksi cerita hindustan yang best best memang banyak dalam laptop aku . sebut je nak cerita apa . semua pun ada . aku pun kalau rajen bukak laptop memang tu je la kerja aku . mengulang cerita hindustan tujuh ratus enam puluh belas kali . agak agak kalau lambat sangat , skip skip dengar lagu je .

 kecut kecut hotak hang


ini scene feberet aku 

notabukulali : dah kawen nanti nak tengok kuch kuch hota hai dengan suami la lepas tu kalau dia tak menangis , denda belanja tutti frutti tiap tiap weekends lepas tu kena masak dinner tiap tiap malam . boleh tak ? 
notabukulali II : kenapa tv3 suka potong potong ? nak kena tampo ke ?
notabukulali III : ingat tak dulu ada rancangan kuci kuci pampers hai kat tv3 ? tv3 lagi -.-

No comments:

Post a Comment