Friday, September 9, 2011

dunia baru dan bakal rindu .

lama aku mendiam . lama aku menghilang . lama aku menyepi . mendiam daripada mengupdate belog tentang manusia manusia ajaib yang dulu hingga kini setia di sisi dan hati biarpun jasad tidak sekali .

aku cuma cari waktu waktu berserta perasaan yang sesuai untuk mengupdate sesuatu yang aku kira terindah untuk aku . dan perasaan itu hadir selepas ku tenung lama lama imej di bawah ini sambil mengorek habuk di dalam mata .



kabur . ya , memang imej ini agak kabur . tapi persahabatan itu jelas luhur dan ikhlas .

sekejap dan sebentar yang dah buat aku betul betul speechless . tak puas nak pelok lama lama . bersembang panjang lama lama . macam dulu dulu yang selalu selalu .

dan sebentar esok , aku akan melangkah dunia baru yang aku kira asing . mungkin tak macam makhluk asing . cuma ia asing . tempat baru dan rakan baru dan juga environment yang baru .


dan sudah pasti akan rindu subjek subjek ini .






doa doakan ye (:
sayang semua . dan mari packing barang secara realiti .

3 comments:

  1. pa, take care.. hope enjoy ur new life there.. we still friend till the end.. jgn nakal2.. nnt gi carik restoran oren kunin ngn kwn baru ye.. gi pasa malam pastu tetibe singgah petronas buat 'projek' ngn kwn baru ye.. gi carik bakso ngn nasi lemak pcik nasi lemak ye.. gi jln2 tmn sri wang intai agumon ye.. rindu nye..

    pape pon, pa kita MINTAK MAAF selama kt berkawan.. semoga hidup lebih sukses dan bermakna serta di rahmati Allah.. jaga diri baik2 ya *ishh habuk kt mata ni sebok je*
    bak kate aena dulu, di zaman moden ni, istilah lost contact tk di terima.. kontek la ngn kt ya pa ya.. luv u pa.. bye!! T_T

    ReplyDelete