Sunday, July 3, 2011

si sipa tu jadi model ? ( bahagian II )














aku malas nak tulis caption sebab lama sangat nak tunggu gambo gambo ney terupload =..= by the road , baju baju ni semua stok baru untuk aidilfitri yang bakal menjelma tak lama lagi . yew lah , aku pong ada 5 hari lagi nak ganti pose -.- teruk betul si aku ney . haih . ok , perhatian kepada sekalian manusia , marilah bersoping sopingan di sinun :D

ok , bai !
c u !

lupe nak taip , petang tadi aku jumpe sopia jen kat lumut . korang paham tak sape sopia jen ? ni la sopia jen .

2 comments:

  1. paaaaaa....baju2 tu mmg sgt labuh kaaaannnnn.. hehehehe

    ReplyDelete