Saturday, July 2, 2011

review felem transformers 3 yang mengecewakan .

tak payah la cuak kepada para peminat felem transformers 3 dengan tajuk entri aku sebab aku tak tengok pong lagi cite transformers 3 tu . haha . ok , tak lawak . tadi memang si jannah tu ajak aku tengok . tapi hampa sebab full house . aku lupa pulak hari ni hari sabtu dan orang ramai berduyun duyun nak pegi panggung tengok wayang . wey , korang boleh tak tolong pegi tengok wayang hari laen ? hissyy . da la beli tiket banyak banyak tak tinggal kat aku pong . tak bertimbang rasa betol la korang ni . huh . watthehey -,-

jadi , dengan rasa ralat penoh di jiwa aku pong menuju ke kereta kancil yang suka nak termati mati enjin time kat traffic light =..= by the road , aku bukan pergi secara solo molo tetapi berduet dengan abg 2D . destinasi seterusnya untuk mengubat hati yang lara croft , adalah mekdi (: mcflurry koneto cekelat itu adalah nikmat dunia yang indah . ok , over .


konon konon tengah tengok transformer 3 kat mekdi 

 cari la mata aku kalau terer -.-
by the road , yang aku tengah makan itu adalah sejenis GCB okayy bukan mcflurry koneto cekelat

setelah bermakan bercomot comotan macam budak budak , ke tesco pulak sebab nak cari pewangi kereta . alang alang da ada pakar tentang kereta kan . heee . dan suggestion pakar itu adalah terbaek . baru aku taw kenapa dia suka sangat basoh kereta . haha . bila da basoh kereta tadi , lap lap kereta dengan sabon basoh baju attack , susun kasot dalam bonet siap ada alas tikar mengkuang lagi , memang rasa nak duduk dalam kereta 24/7 :P

ok , bai !
c u !

p/s : esok baru moley bagi review yang btol betol punya :D

No comments:

Post a Comment