Monday, May 9, 2011

day 4 : 10 things i want to say to one person .

kalau nak cakap kat ramai person boleh tak ? banyak benda nak cakap yang tak tercakap ney sebenarnya . haha . tak boleh tak boleh . nanti tak pasal memasal kena banned pulok my dear bloggie ney . erk . one person ? siapa bakal menjadi mangsa kebakaran ? em . jap . nak pk . 

2 jam 3 minit 27 saat kemudian .

ouh , konpius . 

sambong berpikiran .

5 hari 7 jam selepas itu .


okayy , saya dah taw da sape bakal mangsa kebakaran saya :P
HAHAHAHA gelak jahat gila versi cruella dlm 101 dalmations

the one person that will be my mangsa banjir kebakaran saya pada malam ini ialah merujuk kepada Nazrullah Shahruddin saya . hoho . padan muka .

satu .
selamat belajar rajen rajen sekarang ney sebab ada paper hari 10 haribulan ney kan . jangan nak gambling gambling pulok .

dua .
selamat gudluck tok paper last 10 haribulan ney . paper last kan . jawab lek lok okayy . kalau paNAZ kat dewan dahlia tu , jangan gatal gatal nak wat perangai nak bukak baju pulok . ketok sat g .

tiga .
semoga cepat balek manjung . AGUMON da rindu anda kuat kuat da ney .

empat .
bukan AGUMON je yang rindu , Shazatul Shifaa Zulaikha yang tinggal dekat ngan rumah anda pong lagi rindu anda paling kuat .

lima .
saya pong rindu anda macam Shazatul Shifaa Zulaikha rindu anda .

enam .
Shazatul Shifaa Zulaikha erk panjang ny nama dia ney  tu saya lah orangnya . haha . rasa tertipu tak ? :P

tujuh .
saya mati idea . tataw nak cakap apa lagi dah .

lapan . 
okayy , saya da taw . raya nanti tema warna apa ? erk , tak relevan punya soalan . ahh , abaikan .

sembilan .
semoga esok da habeh 4 tahun  wee :D

sepuluh .
saya nak cakap lagi dan lagi dan lagi lagi even anda sudah boring tahap maha dengan apa yang salu cakap dan apa yang bakal saya cakap . okayy , malas la nak cakap . sebab kalau tak cakap pong , anda tahu kan . so , tak payah la cakap kan . tapi , do i care ? saya nak cakap jugak yang saya LOVE kamu banyak banyak banyak banyak banyak banyak banyak sangat sehingga melimpah ruah sampai tak larat nak lap da . haha . 

ok , habeh da .

No comments:

Post a Comment