Saturday, March 5, 2011

tak bayar bil letrik kah ?

ok .
review felem kali ini adalah tentang felem baru shamsul yusop : KHURAFAT .

alkisah .
aku da tgk the making of felem ney .
macam best .
ulangan pengumuman .
macam best .
hoho .

so .
bila aku dengar ade member aku ade cte khurafat ney , dengan sepantas kilat aku pinjam pendrive beliau yang kepunyaan boipren beliau .

maka dengan itu .
aku pong dengan beraninya tengok cte khurafat tu seorang diri malam tu jugak dengan jarak laptop dengan mata hanya 30cm .
waahh .
sangat berani mati .
hoho .

menyampah .
sumpah menyampah .
padahal penakut kn :P
sume scene kalau buley nak gelap je kan .
tak bayar bil letrik kew hape ney ?
haih .
tipikal sungguh .
huh .

pas tu .
kuat sangat bermimpi la si shamsul yusop ney .
sikit sikit mimpi .
sikit sikit mimpi .
sampai tak paham aku tengok cte ney .
haih .

pas tu .
kenapa sabrina ali yang jadi ex gf shamsul yusop ?
kenapa ?
kenapa ?
tell me tell me !!
tak ase cm tua sangat kew ngan shamsul yusop ?
haih .
amek la aku kew .
aku kew .
aku kew .
haih .
tu pong nk kne gtaw kew ?
haih lagi .

setakat dua kali yang aku tengok cte ney aku tak jumpe lagi kelebihan yang ade pd cte ney .
tataw la .
kadang kadang aku buta seni gak .

btw .
aku hanya suka ending dia je .
tak lebih drpd tu .

sekian , terima kaseh .

kepada shamsul yusop .
kalau awak terbaca blog saya .
maaf yew .
ini kritikan membina .

wah .
macam shamsul yusop nak bace blog aku kn .
wat cte baru pong bagos .
kn kn ?

No comments:

Post a Comment