Friday, March 4, 2011

gigil gigil tahap kereta kuda .

hari ini keluar makan lagi .
kt mane ?
oren kuning ok :P
hoho .

tapi itu bukan subjek utama .

subjek utamanya .
tadi hujan .
lebat sangat .
baru nak mula training netball .
tiba tiba hujan .
netball ?
yew .
aku jadi tiang .
senang sikit bola nak masok kan =='

wey .
hello .
ingat aku tak reti maen kew ?
huh .

ok .
da lari tajuk .

tadi ila ajak mandi ujan .
time tu kat sepotkom .

kau gile kew ila nak mandi ujan ?
esok nak game da .
kang demam kang .
haissyy .

cewah .
hipokrit nya seorang aku :P

sesampainya di kolej .
ila .
jom .
nga lebat ney .
syok ney :P

hehe .
maka dengan itu .
kami pong bermandi manda sampai gigil gigil tahap kereta kuda .
mandi mandi sembang sembang .
pong pang pong pang .
tiba tiba terpecah rahsia yang aku tak pernah maen bowling ngan g karaoke selama aku bersemadi kat uitm araw ney .
maen bowling memang tak penah langsung .
karaoke penah la sekali kat umah kawan aku .
ingat lagi nyanyi lagu 'percayalah'.
dapat skor 99 tu .
jangan maen maen :P

ila kate maen bowling best .
bukan ila je kate .
ramai yang kate .
xpew la .
bagi aku practise kt umah dulu lah yew ila .
*memang banyak sangat tempat maen bowling dlm umah aku =='

xdew keyakinan lagi nak maen kat khalayak ramai .
walaupun kakak aku , si shalin tu ratu bowling .

ok .
ape mende aku cite ney tah .
huh .
rase nak lempang diri sniri lak .

ok .
taw da .
aku suka mandi hujan .
tapi aku takut aku kena marah .
tapi aku nak mandi jugak .

kepada si kamu .
jangan marah saya mandi hujan yew .
pas mandi hujan saya terus pegi mandi kat shower .
hoho .



No comments:

Post a Comment