Wednesday, February 13, 2013

sila letak tajuk sendiri .

assalamualaikum wbt .


*duta pakej umrah & haji la sangat*

aku tak marah kalau ada yang nak termuntah atau terbluekk atau ter apa apa pun yang menunjukkan respon bahawa gambar ini membuat anda anda semua terpaksa atau tiba tiba nak bagi respon begitu . aku faham . kita tak boleh paksa orang untuk suka dekat kita walau macam mana sekalipun kita usaha begitu gigih . kalau buat baik pun orang tak suka , buat jahat apatah lagi . tak gitewww ?  perasaan orang adalah hak orang . kalau memang dah orang tak suka , nak buat macam mana kan . kita pun tak sempurna begitu juga mereka mereka yang tak suka kita iteww . apa yang boleh lakukan , biarkan benda benda tak penting tu berlalu tanpa mengganggu kehidupan seharian kita . belajar maafkan orang . aku pun dalam proses nak buang ego jauh jauh supaya boleh maafkan orang secara on the spot ni . hipotesis kehidupan ada pernah dinyatakan : semakin difikirkan kata kata orang tentang kita , semakin serabut kepala hotak . aku tak pasti hipotesis ni valid ke tidak kalau jawab soalan sains time upsr dulu . tapi itulah hakikat kehidupan . cewaaahhhhh .

panjang introduction aku kali ni . kagum dengan diri sendiri 2 minit  *sila tepuk tangan ramai ramai* 

update terkini ?

sedang internship/praktikal di Butik Nur Tasnim . tempat lama bekerja sebelum masuk degree dulu . bila dah intern kat butik ni tak boleh nak elak diri daripada kena jadi model untuk stok stok baru mahupun untuk reshoot balik stok stok lama . even badan dah tembun cam gini pun tetap tak dapat nak elak *sigh* tapi takde la nak sigh sangat sebab aku buat benda yang aku suka :')

hari tu sempat jumpa tasnim kat butik . macam biasa . bila dah lama tak jumpa , 2 minit yang pertama dia akan malu malu kengkonon tak pernah mengenali aku . 2 minit yang kemudian , dia dah start cakap tapi tetap tunduk malu malu lagi . minit minit yang seterusnya dia dah mula buli aku balik macam yang dulu dulu . tapi setakat kena mintak lukis pokok kelapa kat tepi pantai yang melambai lambai tu takde hal langsung . small the pieces la bebeh . 

cakap pasal tasnim (atau secara teknikalnya menaip -__-) teringat hari tu time mak long dia meninggal , aku dengan nazrullah ada datang time dekat kubur . lepas tu tasnim cakap macam ni kat aku :-

tasnim : hari tu saya nampak awak kat kubur mak long saya (saya awak kotttt)
aku : saya pun nampak awak . tapi awak buat muka blurr bila saya panggil awak .
tasnim : yang lelaki datang dengan awak tu sape ? ayah awak ke ? (tasnim tukar topik -.-)
aku : HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA (eh besar pulak gelak :P)
tasnim : *senyum senyum muka tak bersalah*
aku : tu kawan saya lah awak . HAHAHAHAHAHAHAHA lagi 
tasnim : boyfriend letewww

amboi budak budak sekarang . 

tapi yang part tasnim cakap nazrullah tu bapak aku yang tu sumpah kelakar tahap boleh mengalahkan jozan dalam maharajalawak mega 2012 . HAHAHAHAHAH gelak lagi . maaf nazrullah saya gelakkan awak dalam blog :P


aku memang tak boleh lari daripada buat mimik muka annoying , irritating ataupun yang menjengkelkan
boleh bakar laptop sendiri kalau rasa annoying sangat ok 
takde masalah 

sekian
terima kaseh bunga orked


rare kan terima kaseh bunga orked ? mihmih

4 comments:

  1. paragraph pertama....tepuk tangan ramai-ramai

    paragraph kedua dan seterusnya....i masih menepuk tangan...bravo...

    annoying, irritating pun cun...bravo lagi

    P/s
    motif sebenar:
    jangan lupa birthday i dah dekat...hahhahahha

    ReplyDelete
  2. duit hasil jadi model sambilan elok di"qanaah"kan @ dikorbankan
    baru la cliche tahap dewa namanya


    hahhahahahhhaha....(saki baki limau masih dipembuluh darah)

    :)))

    ReplyDelete
  3. hello , i buat kerja amal ni . mana dpt duit . mihmih

    ReplyDelete