Sunday, October 14, 2012

akibat tak boleh sambung tidur lepas terjaga pukul 5 .

assalamualaikum wbt.

mula mula apa kata aku lapkan habuk , buangkan sawang sawang bertaburan di sekeliling blog ini . ahh , habuk dan sawang itu cliche . tipikal malaysian . mari menjadi rare . makanya , sekarang aku sedang bersihkan serpihan kaca , botol botol kosong , tin tin kosong , pendek kata sampah sarap la . tapi nampak macam pengotor sangat je buang sampah kat blog -.-

watever la sazatul .

oh ye , aku ada nama baru sekarang . sazatul bidadari . aku tak ingat kenapa nama sazatul bidadari tu boleh terkeluar dan macam mana nama tu boleh terkeluar . itulah namanya super spontan . kehidupan ini sentiasa perlukan manusia yang spontan .

watever lagi sazatul .


oh ye ini radin
kawan baik kawan membahan kawan susah senang kawan kegilaan sejak dari zaman diploma sampai sekarang dan untuk selamanya inshaAllah
tahniah sebab dapat jadi top 6 untuk pencarian hos ASK tu ye
chaiyok chaiyok
muka kau ada harapan menang din
*bila aku nak kurus lagi mcm dlm gambar*



ini serpihan serpihan gambar yang membawa bahgia 
cewahhh

okbai .

menyelit nyelit : sazatul suka buat entri xde motip . 
menyelit nyelit lagi : doakan sazatul kuat , ibu sazatul kuat ye :')

4 comments:

  1. mari menjadi rare..rare itu aku.. :-$

    ReplyDelete
  2. usu sentiasa mendoakan yang terbaek untuk kalian sekeluarga

    .....tolong bersama-sama usu...membantu menenangkan perasaan beliau...i love my sister...always and forever

    ReplyDelete