Wednesday, July 18, 2012

tahun ke 22 .


ini gambar sebelum yang sebenar benarnya 17 julai 2012 , hari terakhir peperiksaan untuk semester 4 . kalau ada perkataan yang lebih indah daripada terima kaseh akan aku tuturkan kepada semua mereka yang terlibat . biarpun hanya kek pandan shifon , biarpun menyambut hanya di tepian jalanan yang berliku , usaha mereka aku sanjung setinggi tingginya (:


ini gambar pada tarikh yang sebenar , 17 julai 2012 . alhamdulillah . maseh diberikan kesempatan oleh Tuhan untuk terus menerus bernafas . maseh diberikan kesempatan untuk terus menerus merasai nikmatNya (:

menceritakan tentang 17 julai 2012 , tiada apa yang lebih menggembirakan drpd doa teman teman sama ada di laman sosial mahupun mesej di telepong dan juga majlis masak memasak bbq anjuran nazrullah shahruddin . biarpun ayam yang nak dibbqkan itu lupa hendak dipotong , sos dan penyepit lupa hendak dibawa , namun keikhlasan dia yang aku puji . kesungguhan dia yang aku kagum . terima kaseh kesayangan kerana bersusah payah membuat aku untuk gembira (: terima kaseh juga kepada haziqah dan ahmadi kerana mewarna warnikan lagi hariku (:

nak dijadikan cerita , 3 mesej yang aku tunggu tak kunjung tiba . ain , uya dan ila . uya , aku faham mungkin sibuk dengan kelasnya . ila juga aku faham . mungkin busy dengan jadual perdana menterinya . tetapi ain . ain tak pernah terlewat . sedih betul aku hari itu . tapi demi tidak mahu kecilkan hati pihak penganjur bbq , aku tetap tersenyum seperti tiada apa apa . 


my birthday cupcake from haziqah (:
isi dalam dia sedap ooo mcm eskem vanilla


suapan 5 kali tayang from haziqah :P


si debs a.k.a debabs sedang busy makan 


pemeriah suasana (:


si cantik haziqah . terima kaseh dtg manjung utk memeriahkan majlis . hewhewhew .


si penganjur lebih byk minum air dr bakar membakar


penganjur majlis bbq ayam lupa nak potong hewhewhew :P

dan tepat pukul 12tgh malam 18 julai 2012 tadi , aku menerima panggilan drpd nombor yg tidak kukenal . tp suara itu tak pernah aku lupa . dia lambat 1 hari kali ini gara gara tersilap melihat kalendar . terima kaseh azriatul farahain ahmad zamili . akhirnya aku mendengar suara kau setelah sekian lama . rindu aku kepada kau hanya Tuhan saja yang mengerti . 

" They said friend is someone that u can count on . She spread her wing shielding u from the heavy rain . She warms your heart from the cold storm . She is the one who can protect u . It sounds extraordinary but I believe in those though . Because it is someone like YOU . Selamat Ulang Tahun ke-22 , shazatul shifaa zulaikha ! " -vast @ azriatul farahain-

p/s : kepada pemberi pemberi ucapan di pesbuk dan twitter , anda terbaik dan juga superb (:
p/s II : kepada nazrullah shahruddin , lain kali sila pastikan ayam sudah dipotong okayy :P

6 comments: