Sunday, June 24, 2012

menyucikan sawang bertaburan .

melihat kepada tarikh terakhir aku mengepost entri , ia kelihatan seperti waktu yang agak panjang aku tidak mengepost apa apa . minggu minggu hectic sudah tamat . sekarang bakal beralih ke final exam fever . malas hendak mengorak cerita dengan lebih panjang , aku sertakan gambar gambar sahaja sebab nak haplod kat pesbuk ngan pencicit macam mengambil masa yang agak berjanggut .

 si pinky yang cintakan oren .


le bestfriend (:
beli popcorn kat JJ , tgk wayang kat parade .


 cahaya keimanan .
 memanggil housmet untuk tolong tangkapkan gambar .

 gambar hampir formal .


 jadual exam . aku sorang je yang paper sampai 17 julai . ehem ehem :P

p/s : gudluck untuk semua orang . till then , luv all







5 comments:

  1. gud luck kawan!
    epi becoming beday :)
    aku tawu,wyg parade ag murah dr jj :p

    ReplyDelete
  2. udah dekat bebenor birthday kome dengan bulan ramadhan...idok le teman boleh belanja makan

    ReplyDelete
  3. waduhhh last paper tu mesti susah giler an...

    ReplyDelete
  4. anonymous : eija maknae Jr..hahaaha

    ReplyDelete
  5. didie : tikiyu tikiyu :D

    pak usu : dekat bebenor je . belom puasa lagi pong :P

    eija : susah sangat . kite sorg je pulak yg amek tu :P

    ReplyDelete