Sunday, December 4, 2011

review ombak rindu .

secara overallnya , cerita ini sangat memukau jiwa . cara pelakon mendalami karakter , sinematografi yang hebat , pendek kata semuanya perrrggggghhh . sumpah perrrggggghhhh . part yang paling sedih sekali time aaron kata dia nak bunuh diri sebab tengok aku kawen ngan anak sultan brunei . tergambar pancaran kekecewaan yang amat sangat kat muka aaron time tu . aku ni mana boleh tengok lelaki kacak menangis sebab aku . tapi antara kaya raya dengan kacak , aku haruslah buat pilihan yang paling terbijak demi masa depan aku . takkan hari hari nak tengok muka kacak aaron . mana kenyang . memang la tu salah satu tip untuk diet . tapi muka kacak je tak mengenyangkan . harus ada tahi lalat bawah mulut dan pandai berpuisi jugak time atas pelamin . baru lah cair dan terjatuh . aww aww .

jadi , secara konklusinya ..

aku sebenarnya tak tengok lagi cerita ni . sakit hati dok baca blog orang dok review pasal ombak rindu so aku pun nak buat review jugak tanda menagih simpati kat sapa sapa yang mempunyai keinginan nak sponsor aku tengok ombak rindu amatlah dialu alukan .

notabukulali : stress kerja banyak sebab tu jadi macam ni .
notabbukulaliII : lepas tu stress lagi rasa macam nak tampo diri sendiri sebab tengah stress kerja banyak tapi boleh pulak update benda merapu rapu dekat blog -.-
notabukulaliIII : peminat ombak rindu , jangan marah okay . aku stress ni sebab tak tengok ombak rindu lagi ni .


ombak dasat yang sedang merindu -.-

No comments:

Post a Comment