Tuesday, November 22, 2011

bangga dan kuciwa .

malam semalam test consumer behavior . test pukul 8 . tapi lect datang pukul 8.20 . bola start 8.30 . dapat je kertas , aku dok pulun buat laju laju sebab nak balik tengok bola . on the way nak balik rumah , sempat aku tanya boyfriend berapa da . dia kata 1-1 . frust . tapi tak banyak sangat . sikit je . sampai rumah xdan nak tukar baju letak beg ke apa , aku terus tengok bola . kalau tengok dengan ayah mesti best . haha . rindu ayah T___T jerit jerit . emosi bagai nak gila tu biasa la kalau tengok bola kan . tapi aku jerit sampai pak cik jiran sebelah sound . alah pak cik ni . macam x penah jerit time tengok bola -.- potong mood sungguh . haih . aku malas nak jadi pengulas sukan macam abu bakar atan . tapi serius lawak gila abu bakar atan semalam . kalau korang alert , ada part  yang dia macam bersajak . haha . memang emosi dan mencuakkan . sumpah suspen . time penalti tak payah cakap la kan . aku ni sampai tak larat nak tengok sebab lama sangat dorang main . kalau aku yang tengok pun penat , dorang yang main ? kesian jugak bila boyfriend kata rabu ni dorang ada match lagi untuk kelayakan ke olimpik . huisssyyy . patut bagi tidoq seminggu dulu tu . apapun , bangga aku teramat amat bangga sampai rasa macam nak join dorang nyanyi lagu negaraku sekali ngan dorang semalam punya bangganya :D congratz to the team :D


semalam lupa nak pakai baju kale hijau 


ini betul betul mengecewakan aku T____T

No comments:

Post a Comment