Monday, July 18, 2011

LOTS OF L♥VE .

17 JULAI 2011 jam 9.15 malam , aku genap 21 tahun . alhamdulillah , Tuhan maseh beri nikmat untuk aku terus hidup bernyawa menikmati alam .

perasaan ? esaited tahap gaban juvana . menangis bertalu talu . ketawa berdekah dekah . senyum tersipu sipu .


faham tak ni kat mane ? ini adalah di sebuah pizza hut . muka tak nak rakus lagi kan .


" makan cepat . enam suku kita balek "


kek coklat ini paling gojesh dan lazat .


doa selamat panjang umur murah rezeki (:
aku macam paling puteh pulak muahahah 


gigih memotong kek coklat lazat


macam biasa , bila esaited memang susah nak nampak mata aku -.-


oh damn , kenapa aku puteh sangat ni ?


aku tiru ibu aku sebab tu aku puteh muahahah 


aku potong kek tapi aku x dapat pinggan so aku paksa adik aku suap 


yang ni memang hanya akan suap diri sendiri je =..=


okay , surprise daripada 'junior' Nazrullah Shahruddin :D


andai ada perkataan yang lebih bermakna dan cantik daripada terima kaseh , dah lama aku ungkapkan buat semua yang mengingati tarikh 17 JULAI 2011 (:

tapi aku tak jumpa lagi .

jadi ,

terima kaseh ahli keluarga kerana tetap menghargai .

terima kaseh abg 2D bawak jalan jalan pusing manjung sampai aku dah boleh semua selok belok jalan , bawak g tesco walaupom aku melarang sebab pakai jumpsuit semalam muahahah , bawak g pizza hut walaupom dalam perjanjian sepatotnya 5 tahun lagi baru boleh g , surprise yang macam tak berapa nak jadi sebab aku kena balek awal la pulak kan . maaf sebab macam mudi je ye . maaf lagi sebab xdew gamabr anda walaupom sesen .

terima kaseh azriatul farahain ahmad zamili sebab datang bawak eskem koneto dan jugak kad dan jugak sembang pasal komplot anda dan 'senior' anda kononnya muahahah lagi .

terima kaseh uya sebab kol . camping baek baek (:

terima kaseh ila sebab meset . rindu faham tak ?


terima kaseh paling banyak buat semua yang mengirimkan ucapan melalui laman sosial mukabuku dan telefon bimbit .
late is better than never kan (:


tiada terima kaseh melaenkan hanya terima kaseh buat semua karna mengingati . anda semua memang totally owesem . sayang semua sampai hujung nyawa 

with lve ,
sipa

4 comments:

  1. Sama sama kaseh.tp ZA ai punyeee keh keh keh.

    ReplyDelete
  2. muahaha . okayy . tp daim ngan bob ai punye okaayyy :P

    ReplyDelete
  3. Happy Birthday ye kak, may Allah bless you always :)

    ReplyDelete