Tuesday, July 19, 2011

tolong la ulang balik juvana esok .

aku dan daim memang ada persamaan 
tak percaya ?

ini daim

ini aku 

sama kan kitorang punya spek ?

okay lah . tu bukan fokus aku . fokus aku adalah terhadap siri tv juvana yang episod dia aku tak pernah miss walaupun sekali yang secara rasminya dah habis tadi . sedih . sumpah aku sedih kenapa juvana ada 13 episod je . kenapa juvana tak buat sampai 200 episod macam cerita safa & marwah tu ? kenapa ? tell me why ? why could this happeng to me ?  kalau juvana buat sampai 200 episod , aku takkan pernah jemu nak tengok . aku takkan rasa marah tengok juvana macam mana aku marah tengok safa & marwah .

time tengok juvana tadi memang semua orang macam emo plus esaited teramat sampai mak aku pom marah marah kat cikgu raja tu . bapak aku je yang tak terlibat beremosi sama sebab tido awal sebab "saya ada seminar ni" kat ipoh tadi . muahaha . episod second last dan last memang betol betol menguji emosi aku sampai aku meset "cikgu raja" tadi . cikgu raja dalam quote itu merupakan pak usu aku atau aku selalu panggil abang usu sebab dia akan belanja aku mcflurry kalau aku panggil abang usu . muahahhah .

ini cikgu raja sebenar
hisshh kenapa gambar macam pecah pecah je ni ?
nampak sangat jahat muahahahha 

ini "cikgu raja" -.-

tadi lepas scene cikgu raja keluar dari persembunyian belakang langsir , terus aku meset beliau .

aku sang gepren daim : " apa ni cikgu raja ? jahat betul -.-"

cikgu raja kononnya : " dia bawa cikgu zakiah naik moto . i jeles kat kicap . "

aku sang gepren daim : " kejam betol cikgu raja ni .. kenapa semua org hensem perangai buruk ni ?  haih .. naseb baek abg 2D  x hensem .. muahahah .. "

cikgu raja kononnya : " jahat baru hensem, ok .. i nak kena sembunyi balik blkg langsir "


sesudah habis juvana ,

cikgu raja kononnya : " Maaf zahir dan batin dan selamat hari raya dari i , botak , pak guard dan cikgu bengkel . "

aku sang gepren daim : " ok , duit raya kna lebih sikit la .. da songlap duit byk kn .. muahahah "

cikgu raja kononnya : " i terkena lagi kali ni dgn cikgu bedah juara debat ni .. ha ha ha "

okayy , konklusinya , juvana itu memang super duper the best sebab ada daim of course , sebab suspen dia tahap melampau mengalahkan cite hantu kak limah , sebab daim yang ada taik lalat , sebab daim yang suka bersaya saya , semua sebab daim lah . muahaha . sebab apek jugak , sebab  ada komeng , sebab ada cikgu raja tapi dia jahat rupanya . padan muka masok jail . huh . dan sebab semua jugak lah .


ok , bai !!
c u !!

8 comments:

  1. mlm ni sy ulang tgk juvana episod last 3 (TIGA) kali kt tonton..smpi laptop ni pn mcm dh bengong2 akibat panas aku ber-fb sambil ber-juvana..esok igt nk marathon juvana la..dr episod 1..btw, klau g tonton juvana kt tonton singgah la tgk 8tv nite live 2011 episod 82 minit ke 16:30..

    ReplyDelete
  2. saya ske bab cekgu raja berpura pura baek depan polis pas2 dtg cekgu ariffin bg taw yg dy dh bg taw kat polis,,pas2 cekgu raja consipracy2,,hahaha,, :P

    ReplyDelete
  3. semalam...dalam story juvana tu....cikgu raja cuba nak jerat pelanduk-pelanduk @ pelajar-pelajar

    semalam juga...."cikgu raja" yang duduk menonton kat rumah...terlupa akan JERAT sms yang diletakkan oleh sang pelanduk @ "daim jadi-jadian"

    p/s
    mana aku nak lari hari raya ni...hahhahahahh

    cikgu raja dah insaf...tak percaya?...tengok surah yaasin ada dalam poket baju melayu tu....

    ReplyDelete
  4. nana : penangan juvana :P

    anak encik din : muahahaa . mcm memalukan diri je . hahahahahahahha :P

    abg usu : elehh . itu gmbr lama sebelum cikgu raja songlap duit . tah2 cikgu raja beli surah yassin tu pon ngan duit yg da disonglap :P muahahahaha . tak pyh nk lari sgt la . akan ku jejak dirimu sampai ke lobang hidung cacing :P

    ReplyDelete
  5. eheemm , perasan tak. masa cikgu daim datang rayban dia macam mana ? macam saya punyaaaa . hehehehe ;)

    ReplyDelete
  6. suke tengok juvana!!!

    hye :) kamu terpilih di antara 50 org ya! :)

    ReplyDelete