Friday, July 8, 2011

pak cik gohan itu super saiya .

bila abg 2D cakap ayah aku macam gohan , aku mula terpinga pinga . memang dia ada menerangkan . tapi aku tak pernah faham apa dan siapa gohan yang sebenarnya . apa yang sama sangat pong aku kurang pasti yang aku pasti gohan tu watak dalam cerita dragon ball ada TUJUH bijik semuanya -.- so aku pong menggoogelkan diri ke dasar laut mencari latarbelakang gohan yang begitu misteri itu . okay . bukan latarbelakang . tapi gambar .

ini kot gohan yang digembar gemburkan macam ayah aku yang comel macam aku tu kot =..=

lepas tu tiba tiba dia cakap pasal super saiya pulak . aku memang failed tahap repeat ulang ulangan la pasal dragon ball ni . yang aku taw , sailoormoon dengan kuasa bulan akan menghukummu . muahahah . ok , lawak kew ? abaikan . jadi aku pong mengoogelkan lagi diri yang tak terer berenang mencari apa itu super saiya . 
ini yang aku google jadi ini yang aku jumpe 
amende yang super saiya sangat pong aku tataw -.-

dan sebenarnya ku mengharapkan  gohan dan super saiya itu bukan fokus aku sekarang . fokus aku , hari ni hari lahir ayah aku sebenarnya . muahahahaha . ini ayah aku yang diwar warkan sama macam gohan .


inilah birthday dad :D 
selamat hari lahir yang ke 50 , ayah (:
semoga panjang umur & dimurahkan rezeki . semoga ayah bahagia dunia & akhirat (:
sayang ayah sampai surga

4 comments:

  1. ini lah gohan,,tp gohan ney dh jd super saiya,,yg di maksodkn gohan bulum jd super saiya,,rmbt sma mcm ayah dolu2,, :P

    ReplyDelete
  2. yupp2,,tp yg kaler hitam,,bkn dh jd super saiya,,hehehe,, :P

    ReplyDelete