Friday, July 15, 2011

nafsu semata .

Assalamualaikum wbt (:

dah lama tak update blog . last update 12 JULAI . hari ni dah 15 JULAI . 3 hari perbezaan merupakan masa yang sangat lama dan panjang . sekali lagi aku tak sure kenapa aku besarkan perkataan JULAI ni . muahahaha . ok , tak lawak walaupun sikit .

nafsu merupakan syahwat . selalu kita dengar orang melayu cakap , nafsu syahwat . padahal , syahwat tu berasal dari perkataan bahasa arab yang jugak bermaksud nafsu . macam begok je bila cakap bende yang sama ulang ulang . begok tu macam bodoh . ni semua pengaruh tv cite indon ni . sebab tu aku tak suka tengok tv mahupun cerita indon . aku hanya suka tengok juvana je . oh , daim . i lap u -.- nafsu syahwat = nafsu nafsu . muahahha . tak lawak lagi -.- nak cakap melayu begok , aku pun melayu jugak . haih . maksud aku , orang melayu yang lain la . bukan aku . erk . mende tah si sipa ni meraban =..=

aku bukan nak cerita pasal nafsu dalam kelambu or wateva , aku cuma nak cerita pasal nafsu sang perempuan sebab aku bukan lelaki . untuk dalam tempoh berpuasa ganti ni , insyaAllah , hari ni last day aku ganti , nafsu aku terhadap makanan amatlah meluap luap . bila tengok gambo pizza , mulalah nak makan pizza . bila tengok spageti boloknis , mulalah rasa nak makan spageti boloknis .


ni kalau tengah lapa ni , sekali hadap boleh habis tiga ni 
buruk sungguh perangai si sipa ni -.-


oh , spageti boloknis , i lap u very the much 

tapi tu la . bila mengenangkan perjanjian yang dah dibuat tanpa apa apa sesi tandatangan tu , niat aku mula mati . tapi macam hidup balik . tu semua nafsu . faham tak ?

so , sekarang ni berfikir nak bukak puasa makan pizza ke spageti boloknis dengan duit berapa sen je yang ada dalam purse -.-

macam nak dua dua . hish . nafsu nafsu !! 

ok , bai !
c u !

p/s : tasnim datang tadi . wehuuu . ajak beli gujus kat makcik mayfirst . pas tu kena paksa kejar dia pulok . 



No comments:

Post a Comment