Thursday, July 7, 2011

mengundi itu indah . muahahaah :P

hari ni dah 7 julai . weee . aku memang esaited terpaling sangat bila tiba bulan julai . muahahah . sebab bulan julai itu indah macam purnama merindu . muahahaha . ayat macam syok sendiri kan . muahahaha . sekarang ni pun aku memang suka gelak macam ni " muahahahaha " . itu tandanya gelak esaited tak pong gelak jahat kenakan orang . muahahahah  lagi :P

semalam aku ada masuk contest lagi . contest apa ? malu pulak nak cite . aku memang seorang yang pemalu malu kucen parsi pong dari kecik . muahahahaha .

ini link sedemikian (:

kalau korang suka , tandanya like . kalau tak suka tandanya like jugak . ayah aku yang cakap cam gitu . muahahah . by the road , tikiyu banyak many lotz pada semua orang cantek dan kacak yang sudi memvoting :D hadiah nanti kita share ye . muahahahaha lagi :P

ok , bai !!
c u !!

jangan lupa klik like :D

No comments:

Post a Comment