Thursday, July 28, 2011

hipokrit itu bukan sifat mahmudah .

macam tah hape hape tah tajuk entri kan -.-

malas nak taip panjang panjang sebab xdew suara . harimau malaya memang kalah tadi . tapi kalah pun , kalah kita bermaruah . mereka main sehabis baik . mereka main bermati matian . mereka dah usaha berkoyan koyan . itu ujian Tuhan . kalau dah menang selalu nanti tak rasa pulak nikmat kekalahan kan . oh . macam pantun lah pulak +_+

singapore ? mereka memang kuat dan terer . kuat menipu dan terer berlakon . tapi aaron aziz tetap hensem dan tough . awww :P

dear pasukan HARIMAU MALAYA , semangat aku dan kami tak pernah luntur biarpun secalit .

 yang ni memang terer , hensem dan kacak

p/s : kenapa rajagopal x bg apek maen kat singapore hari tu yew ? kemusykilan yang tak pernah padam ini maseh bertakhta di hati -.-

4 comments:

  1. betol , malaysia best. singapore pondan..hehe

    ReplyDelete
  2. aku paling tak puas ati bek no 5 si muslim tu maseh main...memang slack dia ari tu....hehehe

    ReplyDelete