Saturday, June 11, 2011

yang owesem dan yang tak owesem .

semalam penat sampai online tak 5 jam berderet deret macam biasa . sebenarnya penat marah juga . marah dengan pak cik . pak cik mana ? lu boleh pikir sendiri selepas entri selesai ditaip . aku cerita pasal tempat kerja baru yang owesem dulu k . tempat kerja baru aku yang baru memang owesem . kak lia pong owesem . abg faizal pong owesem . tasnim lagi owesem . skop kerja aku banyak melibatkan baju dan teknologi masa kini . tak lupa juga jadi babysitter tanpa dipaksa . sebab aku memang suka melayan budak budak . layan suami ? kalau suami aku budak budak , itu bonus . haha . ok tak lawak .


ini tasnim yang dimaksodkan 
kakak , nak book 
book ney tak besh 


ok . tutup cerita pasal tasnim dan tempat kerja baru yang owesem . mari cerita pasal cerita yang tak owesem langsung . damn ! eh , aku tak suka mencarut lah . kenapa aku mencarut . eh , damn tu salah satu jenis carutan kew ? lantaklah . tapi , yang pasti aku rasa macam nak g bako je semua kedai dia . damn lagi . semalam cakap laen . hari ney cakap laen . putarbelit dengan muka tak bersalah langsung . damn lagi lagi . aku pikir aku maseh lagi islam , so , aku sabo je la . kak limah sungguh =..=

p/s : maaf abg 2D sebab jadi mangsa kebakaran ):

promosi : mari mengunjungi ke Butik Nur Tasnim sebab aku kerja kat situ .

aku musykil aku promote apa sebenarnya . damn untuk diri sendiri .

No comments:

Post a Comment