Thursday, June 2, 2011

lama tak update =..=

lama kan ?

hari ini hari kedua kerja . banyak yang berlaku . kerja ? biasalah . maen fesbuk kat tempat kerja . usha blog kat tempat kerja . cuaca ? biasalah . malaysia bukan empat musem macam new zealand . balek kerja ? sampai rumah , xdew sape kat rumah . home alone =..=  tetibe nak terkeni keni teramat . tanya orang rumah ada kat mana . bergegas aku ke billion nak amek kunci rumah . sampai billion , dapat mesej kata da sampai rumah . hangin satu badan . naseb baek aku tak berbadan dua =..= mana kereta depan aku yang bawak slow mlow macam nak ukur bentuk batu atas jalan , memang mendapat la . haih . bila dah masok toilet , rasa nak terkeni keni yang bermaharajalawaklela tadi , suddenly hilang dengan tiba tiba =..=

perkara biasa pukul lapan malam . online sampai lebam macam kat tempat kerja tak online langsung . sepak nak , sipa ? huh . fesbuk . blogging . edit edit gambo . blogwalking . biasalah tu . sedang bersiar siar kat blog orang ramai tadi , aku tengok blog seorang budak ney . sebenarnya dari semalam aku dah tengok da . hati sakit . pedih . aku fikir . mende tah budak ney . baru form 2 . da mengaku bukan dara . nauzubillah . aku taw la kau dok KL . bandaraya bersejarah metropolitan . ada KLCC . ada pavi . huh . kau tak yah lah nak jujur sangat tak kena tempat . haih . mengucap je aku baca blog budak ney . aku pong bukan malaikat . aku taw tu . tapi ada batas la nak berblogging ney . sesetengah orang mungkin luah segala gala dalam blog umpama blog itu diari , kawan baek . tapi bila dah bagitaw satu dunia yang awak tu da tiada dara , what the FISH . ikan kaloi sungguh ! haih . naseb baek terpancar kesedaran diri untuk mendelete entri yang membahayakan nyawa dia selepas dimaki hamun orang . nak cakap banyak pong tak guna . spageti da jadi meatballs . semoga kau dapat petunjuk hidayah lah , wahai adik . laen kali fikirlah masak masak sebelum kau nak buat apa pong . kau nak goreng sampai hangus pong tidak mengapa , wahai adik .

tutup cerita pasal adik form 2 , mari beramah mesra dengan gambar gambar cantek di bawah . pis (",)v

*

*

*

*

*

*

*

*



lambat sangat nak tunggu gambar gambar cantek terupload . tengok je la gambar kat fesbuk aku =..=

No comments:

Post a Comment