Sunday, June 19, 2011

I L♥VE SHAWL CONTEST .

secara tiba tiba suddenly , mood untuk mengejoin contest telah hadir tanpa disedari setelah berblogwalking di blog EZAN IDMA ini . ok baeklah , terus menerus kepada contest sebelum lalutan lebih panjang .

berikut merupakan syarat syarat contest . kenapa ayat aku skema ? ok , abaikan . lagi sekali . berikut merupakan syarat syarat contest :

1 . Mula mula , upload pic anda anda sekalian memakai shawl yang tebaik . tak kesah lah anda anda sekalian pakai macam hana tajima kah , maria elena kah , yang penting objek itu bernama shawl . paling penting , gambar anda mesti solo molo , jangan biarkan ada sekelumit pun manusia berkeliaran dalam gambar anda itu . sebab nanti , mana taw tetiba anda anda sekalian ada yang menang nanti , manusia yang menyelit dalam gambar anda itu kata gambar anda menang sebab dia pulak . so , ini tidak adil , yang arif . ok, teruskan dengan yang seterusnya . aku memang terer bagi explaination panjang panjang macam karangan =..=


ini pic solo molo aku yang i'm not single yang tengah pakai shawl . shawl kew ney ? abaikan . tak payah cerita panjang panjang pasal gambar sebab xdew dalam syarat .
2 . Buat satu entri tentang contest ini , okay , aku tengah buat la ni , copy banner dan link kan . okay , yang ney baru nak buat . sila teruskan penglihatan .



3 . Like page IDMA TEXTILE  di facebook . okay , yang ini pong done .

4 . Tag satu orang rakan . okay , aku tengah pikir nak tag sape ney . idea idea , sila datang sekarang . okay , taw da . 

5 . Tinggalkan link anda anda sekalian di link ini .

p/s : gudluck untuk diri sendiri dan semua orang (:

okay , babai ! 
c u !

4 comments:

  1. menarik :) Goodluck ye :) thanks sebb join :)

    ReplyDelete
  2. btw. ada perubahan pada pemilihan pemenang. di mana sy sendiri akan buat pemilihan tanpa perlu undi :) thanks join :)

    ReplyDelete