Wednesday, June 15, 2011

Day 2 : Meaning behind my blog name .


since da masok hari kedua walaupun maseh di awal hari , aku pulak amat rajen sampai tidak mengantok sebab lepas maghrib tadi da membongkang sampai pukul sepuluh , jadi , mari update blog . ish . huduhnya perkataan membongkang tu .

meaning ?

senang je . doubleS means ss . bukan syok sendiri okay =..= but , shazatul shifaa . tolongla rentikan spekulasi tak membina motivasi dlm diri ney . doubleZ means zz . means zulaikha zulkifli . kalau digabungkan maka terjadilah shazatul shifaa zulaikha zulkifli . macam boring kan bila guna nama sendiri . tapi disebabkan perasaan terlalu suka dan chinta terhadap nama sendiri begitu membuak buak , maka sukati aku lah . nama aku . aku tak kacau nama korang pong .

plus .

gambar kat atas tu gambar semalam . semalam aku balek kje pakai cantek cantek macam tu sambil naek moto bertopikeledarkan topi keledar made in jerman bapak aku yang sentiasa menjadi perhatian umum . boleh bayangkan tak betapa canteknya aku naek moto mcm tu . tapi , bila da sampai rumah , da bukak topi keledar jerman bapak aku tu , korang boleh bayangkan tak pulak betapa horrornya pashmina aku ketika dan saat itu =..=

lotzoflve
shaza shifaa 

No comments:

Post a Comment