Thursday, May 5, 2011

game .

saya sedang sangat paling esaited untuk maen game . 
bukan game tembak tembak yg macam adek saya suka maen dolu dolu .
bukan game buble town yg saya salu maen dalam ai noe saya  yg x lepas lepas level 29 sampai sekarang tuh .

tapi game maen maen .
erk .
bukan jugak .
okayy .
siryes sikit shipa .
game dia bernama 10 perkara .
satu hari satu game .
 
ini game game yang saya bakal maen mulai esok :

day 1 : 10 things about you
day 2 : 10 things you love
day 3 : 10 things you hate
day 4 : 10 things you want to say to one person
day 5 : 10 things wishes
day 6 : 10 items you can't live without 
day 7 :  10 important people
day 8 : 10 of your favourite songs
day 9 : 10 ways to win your heart
day 10 : 10 final words 

erk .
macam jenuh gak nak maen game ney .
jadi saya perlukan tidur yang cukup untuk memerah otak .
selamat tidur .

zzzZZZzzzzZZZZzzz -___-

2 comments: