Tuesday, May 10, 2011

day 5 : 10 things wishes .

sepatotnya nak tuleh semalam . tapi tetibe suddenly , tenet tidak terconnect entah kenapa . setelah menghempas pulas komputer selama 17 kali , aku pong masok tidur . fedap . oh , tak terus tidur . meset meset bagai , makan melo dalam sachet , pas tu baru tidur dengan aman . hoho . nampak sangat tak gosok gigi sebelum tidur kan . so , what ? time sekolah dulu , kalau ada cek cek gigi kat sekolah , mesti doktor puji , " eh , canteknya gigi awak ! nak pinjam okay , doktor tu tak gila nak kata macam tu :P " dengan penoh esaited di jiwa . haha . Tuhan amek balek gigi pinjam ney baru aku taw . baru padan muka aku . baeklah , sebelum mukadimah memanjangkan dirinya , alangkah indahnya andai aku mengutarakan perkara yang sepatotnya . 

satu .
i wish i dapat keje tok musem cuti empat bulan yang berjela jela ney . tadi baru lepas anta borang cekgu ganti kat PPD . mintak mintak la dapat . x dapat cekgu ganti pong , keje kat al-ikhsan pong jadi la . hoho . demand tinggi ney minah ney :P xdew la nak membongkang je kat umah yang indah permai ney kan .

dua .
i wish hari hari bakal datang lebih indah dari hari ini (:  tolonglah .

tiga .
i wish i ada duet satu juta ringgit malaysia dalam bank i sekarang ney . satu juta je . tak banyak pong . bukannya i mintak satu juta seposen . haih =,=' bolehlah beli mall , rumah , kawen , kawen , nikah , kawen lagi dan kawen . mood gatal meroyan mula tiba :P

empat .
i wish i boleh hidup tanpa ais . will this happen ? erk , orang bagi nasehat bagai nak rak pong aku wat bodo je . camno ney ?

lima .
i wish i nak jumpa yuna dan SRK . pas tu nak pelok cium mereka kuat kuat taknak lepas lepas . uppss , tabuley pelok SRK . bukan muhrim . hoho .

enam .
i wish semoga 4 bulan yang berjela jela ney bertambah berjela tapi semoga 4 tahun yang perlu aku tunggu tu adalah esok . faham ? tak faham , sudah =='

tujuh . 
i wish i dapat photoshoot lagi macam hari tu . seronot yaww !! kali ney nak photoshoot kat pokok yang kat upm yang kasyah ngan ayu salu dating tu . hoho :P okayy , aku mengaku aku memang kuat berangan hingga ketulang temulang

lapan .
i wish i dapat membalas jasa ibu dan ayah i yang banyak berjasa terhadap i . i salu buta . buta hati . salu tak nampak apa yang mereka korbankan untuk i . minah ney mula cuba untuk menjadi omputeh tegar  okay , tak nak cakap panjang panjang . nanti nangeh perempuan tipikal 

sembilan .
i wish orang orang yang aku sayang ada dekat dengan aku sentiasa . bangunkan aku andai aku jatuh . kesat airmata aku andai aku menangis . hiburkan aku andai aku murung . duduk asrama je 5 thn , tapi nak lap airmata pong tak reti =,=

sepuluh .
i wish semoga aku dapat menjalani hidup penoh kesehatan , kebahagiaan dalam perpisahan euww , ney senior ila ngan uya punya lagu ney dan kegirangan macam riang ria di hari raya . hoho . kan seronot kalau hari hari , hari raya .haha . silalah seronot .
 
by the road , banyak lagi wishes aku . tapi , disiplin tangga kejayaan kan . orang mintak sepuluh , bagi sepuluh je la . bagi lebih lebih nanti , over the pagar pulok . hee . by the road lagi , aku memang suka ubah ubah kata nama ganti diri . kalau rasa tak selesa , jemputlah eric leong untuk mengubahsuai rumah anda . sekian :P

2 comments: