Monday, April 4, 2011

karangan berita yang kurang bagus .

saya ada satu berita buruk .
tiga test untuk satu hari T________T
test selling berjalan seperti biasa tanpa sedikit pun pertukaran oleh hajah pada hari rabu ini .
di samping test SELLING , terdapat juga test IB serta test ETR pada hari yang sama .
test ETR pukul 12 tengahari .
diikuti test SELLING jam 4.30 petang .
seterusnya test IB jam 8.30 malam .

buruk bukan berita tersebut ?

ok
cukup

mari menuju ke entri yang sebenar .

semalam pulang ke uitm bersama abg 2D setelah rektor beri cuti 5hari bagi mengelakkan kami kami ini menjadi mangsa banjir lagi seperti sem lepas . perjalanan bermula jam 10 pagi . tak tepat mungkin . nak dipanjangkan cerita , kami singgah di McD berdekatan untuk menapau breakfast . setelah menapau family breakfast box , kami meneruskan perjalanan sambil memakan breakfast di dalam kereta . kali ney abg 2D tak bawak bini no 2 beliau kerana ada benda yang harus ditukarganti . kesian abg 2D . dari riak wajahnya , ok , saya da mula buat ayat novel ==' saya dapat lihat beliau sangat rindukan bini no 2 beliau itu ==' yew lah . buat apa nak rindu dekat saya . saya da ada depan mata beliau kan . kan kan . kalau rindu jugak memang dasar mengada ngada macam saya . hoho . tatkala hampir sampai di ipoh , kami melencong ke JJ . untuk pengetahuan hadirin hadirat sekalian , ini adalah kali ke 2 saya ke JJ ipoh untuk seumur hidup saya . sedih kan T_T sila sedih ok . setelah cari parking selama 5 tahun , akhirnya jumpa . mane tak 5 tahun , hari ahad kan . masok je JJ , saya terus masok VINCII . kedai feberet tuh . sebab kasot kasot dia cantik dan juga MURAH . itu yang penting untuk orang yang tak banyak duit macam ney . hoho . dalam banyak banyak kasot yang cantik tu , saya nampak ada satu kasot flat warna oreng yang paling cantik . simple . tapi cantik . ada less 20% pulok tu . itu yang penting lagi .  tapi tidak mengapa , dilanjutkan perjalanan ke padini . bulum sempat nak jadi gila , abg 2D da bg signal nak gerak g umah abg kery . haih . selepas itu , bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla dan bla bla bla bla bla bla bla bla bla lagi bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla dan bla . after that , bla bla bla bla bla saya mintak izin nak titow jap . abg 2D kate " kejap ? " . dia mempersoalkan kredibiliti saya yew . haih . kemudian , bla bla bla bla bla bla singgah di bukit gantang bla bla bla bla bla bla singgah gurun pulok makan kfc bla bla bla bla bla bla bla saya sakit perot bla bla bla bla bla bla sampai arau sudah (: ohh , penatnya macam g JB pulok =='



breakfast di dalam kereta .
aikk , npew gmbo ney cm penyet smcm je .
musykil musykil .


motif ??


hari ney malas nak g klas sebenarnya .
jenuh cari baju yang tak payah iron .
tudung pun pinjam rummet .
tapi kene  g klas gak sbb nak tunjuk kasot baru .
haha .
matching kan ngan beg kan ?
kan kan ?
:P

p/s : laen yang nak , laen dibelinya =='

No comments:

Post a Comment