Monday, April 11, 2011

deramakuin yang hebat .

bismillahirrahmannirrahim
assalamuailaikum w.b.t.
asal sesuci lebaran semacam je mukadimah ney ? -,-

haha
abaikan mukadimah yang mungkin buat korang rasa curiga tu yew
mari
saya akan kupaskan kulit epal tajuk entri saya perlahan lahan

cerita bermula
minggu lepas kasot saya kena terpijak
selang beberapa hari kasot saya kena terpijak lagi
dengan rasa redha di jiwa sangat  redha =='
saya pong membasoh kasot yang telah kena terpijak itu
nak kiwi 
rasa over sangat macam nak pegi kawad pulok
lagi pong mmg banyak kan kiwi kale oreng kan
jadi
saya pong basoh je lah kasot tu macam basoh kasot sekolah
cuma tak kapur kan je kasot tu
haha
setelah dikeringkan menggunakan toaster haa ??
saya pong berjaya pakai kasot tersebut untuk pergi menjawab kuiz 3 IB pada hari yang mulia ini biarpun tidak matching sama sekali dengan baju tapi matching dengan beg
setelah menjawab kuiz 3 IB yang seperti haprak , kami dihiburkan pula dengan pertunjukan markah carry mark oleh Miss Zulaiha
markah carry mark saya ?
jangan tanya
sebab saya takkan jawab
hoho
setelah berseronok wah berseronok gitu di kelas IB umpama hari ney hari last kat uitm , kami pong pulang ke dining izhaton
perut lapar tak terkira
setelah berjaya memotong barisan yang panjang berjela
saya pong makan dengan meriahnya bersama rakan rakan terchinta muah muah 
setelah selesai makan
kami pong pulang menuju jalan kebenaran
sedang saya dan chah menuju ke jalan kebenaran
tiba tiba kedengaran ada suara ghaib memanggil nama seorang saya
" shifaa shifaa shifaa , nota kamu "
tak payah pusing belakang pong da taw sp yg panggil
hoho
setelah ambil nota IB
saya dan chah pong mahu berlalu pergi
tapi sebelom berlalu pergi tu
ada sesuatu yang ganjil tetapi common telah terjadi dalam hidup saya lagi
pemilik suara ghaib itu telah tertidak sengaja terpijak kasot yang baru saya basoh semalam tu
apa lagi
saya pong mulalah menunjukkan bakat saya sebagai seorang pelakon teater banyak sangat teater ko berlakon pa =='
lepas tu saya tak ingat apa yang jadi
pengsan rasanya T____T
tapi saya ingat aena ehh , pemilik suara ghaib tu kate nak post entri untuk saya gara gara beliau da terpijak
haha
cyan aena ehh lagi cyan pemilik suara ghaib tu mesti termakan dengan bakat pelakon teater aku kan haha

moral of the story :
1) berhati hati dengan kasot orang
2) jangan cepat percaya dengan deramakuin macam saya okayy


eskus me
saya bukan macam dia okayy

4 comments:

  1. nape mesti gambar perempuan ini?? hahaha

    ReplyDelete
  2. dia dramakuin sbb dia pkai tdung. kn kn? hehe

    ReplyDelete
  3. aku xnk komen dah!
    dah 2x taip, dua dua ilang!
    cheese!!
    jem je paham...

    ReplyDelete
  4. jue : jem da bg jwpn :P

    jem : thx jem 4 ur u/standing :P

    anony : weyh ! sp kau ? asl ko komen2 kt blog aku ? hahahhahaa :P

    ReplyDelete