Sunday, March 20, 2011

tiada lagi tester .

hai blog shifaa !
lame tak jumpe awak .
awak sehat ?
ape dy ?
demam ?
alolowh .
cyan ny dy .

ok .
gile jap .
sbb lame x on9.
lame is same dengan seminggu .

oleh kerana lame x on9 ,
maka dengan ini terlalu banyak yang hendak di new post kn .
maka dengan itu , saya harus bisa memilih yang mane satu paling hendak di new post kn .
maka dengan begitu , saya telah bisa memilih .

ok .
gila lagi .

khamis lepas merupakan hari yang mempunyai dinner dekan .
dan saya pula merupakan mc untuk dinner dekan tersebut .
tema dinner dekan tersebut pula merupakan red roses black glamorous .
maka saya telah pun mewarnakan bibir saya dengan lipstik berwarna merah .
kali ini lipstik saya beli ok .
bukan test pakai tester lagi .
dipendekkan cerita .
mak cik tersebut datang dengan membawa mee soto yang penuh dengan taugeh di dalam mangkok .
saya sangat terharu sehingga menitiskan airmata darah jenis B+ .
maka saya pun menunggu di dewan drpd jam 1 sehingga jam 5 untuk raptai penoh .
dan ternyata 5.30 lebih baru raptai penoh bermula .
waima , saya dan partner mc saya, reza korea pun mula mencarut dalam hati tapi terkeluar dengan tidak sengajanya .
hal ini telah menyebabkan raptai penoh telah tamat pada jam 7.15 malam .
lalu yang demikian, saya terpaksa menjadi seekspres mungkin bermandi manda, bermekap tahap dasat dan sampai ke dewan sebelum jam 8 malam .
disiplin itu tangga kejayaan bukan ?
di awal cerita, orang bace doa tidak hadir ke rostrum .
saya sangat murka .
grrr .
mujur ada lecturer yg sy kurang pasti namanya tampil sebagai wakil .
cacat cela sudah kelihatan di situ .
majlis berlalu dengan lancar dan licin .
namun tiba tiba dicemari dengan persembahan yang tidak mempunyai keperluan biarpun sedikit .
di akhir cerita , sesi bergambar .
sedang seronok dua ronok bergambar , tiba tiba kelihatan dia .
dari celah mane dia datang pong saya tidak pasti .
yang pasti , airmata hampir mengalir .
itulah saya .
suka sangat menangis .
tengok taugeh dlm mangkok mee soto pong boleh menangis .

berikut merupakan gambar gambar sewaktu hari kejadian .


partner mc sy : reza korea .

time ney abg 2D muncul .


the truitty :P



((:


pn noraini (:






sila abaikan jururawat yg mengalami pertumbuhan membangun itu ok .

 abg 2D sy yg smpe araw kol 10.50 mlm dan terus rushing ke dwn .

No comments:

Post a Comment