Saturday, March 12, 2011

jangan beli gunting tajam sangat .

semalam .
perasaan nak tuleh blog sangat melimpah limpah .
sebab ?
saya marah dengan seseorang .
sebab ?
dia telah buat sahabat saya menangis dengan dasat berjam jam lamanya .

tapi itu jiwa semalam .
saya bukan jenis nak carik pasal punya orang .
so .
saya biarkan marah saya yang semalam itu berlalu pergi .
walaupun hakikatnya marah saya terhadap orang yang buat sahabat saya menangis tak pernah hilang .

ok .
sudah la tu shifaa .
panjang plak intro kn :P

btw .
tajuk entri kali ney inspirasi daripada seseorang .
seseorang yang baru saya kenal beberapa jam yang lalu .
nur sarah irdina bt mohd zainol .

wahh .
nama budak budak sekarang .
semua tak nak kalah kan .
hoho .

nur sarah irdina .
awak nak tahu ?
awak kelakar sangat .
awak x henti henti buat saya senyum .
awak x henti henti buat saya ketawa .

karangan awak .
saya kagum dengan karangan awak .
kalau saya jadi cekgu halimah a.k.a. penseronot awak tu , mesti saya dah bagi bintang bulan banyak banyak ngan A++++++ .
haha .

dan sekarang .
saya dah mula rindukan awak .
dan .
saya nak jumpa  awak lagi .
rindu rindu rindu !!

ha .
lupa nak habaq .
nur sarah irdina ney merupakan adik kepada nashrah .
merangkap juga sepupu abg 2D saya ((:


ok .
inilah pose istimewa drpd nur sarah irdina bt mohd zainol .
kiut gitu =='


No comments:

Post a Comment