Monday, February 14, 2011

kusyen dari singapore .

saya ada satu cerita panjang .

dipendekkan cerita .
dia berlaku manis terhadap saya .
untuk pengetahuan hadirin sekalian ,
saya seorang yang sangat cepat cair .
tapi pada malam itu .
saya berusaha menjadi sangat ego .
paling ego di alam fana ini .
wahh .
sengaja dikeraskan hati ini .
sangat sengaja .

mengapa memilih untuk ego ?
jawapan ringkas saya : SENGAJA .
jawapan panjang lebar esaimen tebal saya : sebab saya selalu sedaya upaya kerah tulang empat kerat saya nak bagi dia jelez , tp dia mengamalkan mimik muka natural seolah olah tiada apa yang berlaku . huh =='

jadi saya nekad untuk menjadi seorang yang sangat ego pada malam itu .
hoho .

namun .
dia tetap tabah menjadi seorang yang sangat manis pada malam itu .
haha .

kamu : klau ape2 jd pown papa tetap syg dekat ibu .. (=
saya : ap yg jd ?
kamu : ape2 la .. ibu jd buncit ke .. ibu xchumel ke .. papa tetap syg (=

dear KAMU (:
maaf sebab sengaja jadi ego yew .
saya janji tak buat lagi :P





p/s : sila simpan separoh hati saya elok elok ok (:

No comments:

Post a Comment