Monday, February 7, 2011

the khalid's .


haa .
saya blurr nak tuleh apa .
saya blurr hendak menyusun kata .
saya blurr untuk membuka cerita .
yang pasti saya gembira .
itu yang pasti .

lima minit kemudian .
saya maseh diulit blurr .

oh idea .
sila hadir sekarang !!

sepuluh minit kemudian .
saya sudah pasti .
yang saya maseh blurr lagi .

yang pasti picisan gambar di bawah boleh menceritakan keseronokan yang dihadapi selama dua hari di kampung .

 

caption : thanx for the gudtime (:


caption : the khalid's sedang bergosip sambil menjadi hamster tegar . 


p/s : terima kaseh faez amen di atas bbq nya . terima kaseh the khalid's di atas masa masa indah tempoh hari (:

2 comments:

  1. lain kali kita buat bbq 3 malam berturut-turut....lokasi: cameron highland @ pulau langkawi masa: cuti hari raya akan datang...insyaallah (masih dalam peringkat perancangan awal...walaupun dah ramai khalid's yang setuju)

    ReplyDelete